loading...
گل ها | Goooals
Alireza Veysahwazi بازدید : 29 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع جوان بارسلونا در انتهای فصل گذشته نتوانست برای تیمش به میدان بورد و هیمن موضوع باعث شده است تا وی فکر جدایی را در سر داشته باشد اما او در حال حاضر می خواهد برای کسب جایگاهی در ترکیب مبارزه کند.

 

مارک بارترا مدافع بارسلونا می گوید، پیشنهادات را برای حضور در بارسلونا رد کرده است و در تیم لوئیس انریکه باقی خواهد ماند.

این مدافع جوان که محصول آکادمی بارسلونا است فصل گذشته جایگزنی برای خاویر ماسکرانو، جرارد پیکه و جرمی متئو در قلب خط دفاعی بارسلونا بود.

با این حال بارترا مشتاق است برای تصاحب جایگاهی بهتر در باشگاه بارسلونا بماند. او اعتماد به نفس بالایی دارد و همیشه به عنوان یک بازیکن با نظم از سوی سرمربی این تیم شناخته می شود.

این بازیکن 24 ساله در همین خصوص گفت: "پایان فصل برای من بسیار سخت بود، چرا که مبارزه برای حضور در ترکیب اصلی سخت تر بود و من همیشه دوست دارم فوتبال بازی کنم."

"من در خصوص ماندن و یا رفتن از بارسا فکر کردم و به این تصمیم رسیدم که در بارسلونا بمانم. من آینده خودم را در نظر گرفتم و من با یک سرمربی بزرگ به نام انریکه کار خواهم کرد."

"هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ بازی کند و من می دانم که این در بارسلونا آسان نخواهد بود. من از حضور در بارسا لذت می برم و هنوز دست آورد های زیادی هست که باید به آنها برسم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 1,636
  • بازدید کلی : 11,159