loading...
گل ها | Goooals
Alireza Veysahwazi بازدید : 52 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
فرعون کوچک بازی در موناکو را با گلزنی شروع کرد.

خرید ایتالیایی باشگاه موناکو، درخشش را در این تیم آغاز کرده است. استفان الشراوی که هفته گذشته میلان را به سمت مونت کارلو ترک کرد و به موناکو پیوست، در اولین بازی برای این تیم، فوق العاده ظاهر شد.

موناکو که دیشب در دیداری دوستانه به مصاف پی اس وی آیندهوون هلند رفته بود، موفق شد در پایان با حساب سه بر یک از سد این تیم بگذرد. در این بازی، الشراوی در دقیقه 65 به بازی آمد و موفق شد در دقیقه 85، گل برتری تیمش را بزند. او همچنین گل سوم را در دقیقه 90 برای مارتیال فراهم کرد تا موناکو با شکست، تیم هلندی را بدرقه کند.

Alireza Veysahwazi بازدید : 59 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

آردا توران ممکن است به زودی بارسلونا را به مدت 6 ماه ترک کرده و بصورت قرضی به تیمی دیگر بپیوندد.

به ادامه مطلب بروید ...

Alireza Veysahwazi بازدید : 29 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
باشگاه فنرباغچه دقایقی پیش اعلام کرد که رابین فن پرسی، مهاجم هلندی باشگاه منچستریونایتد، به این تیم خواهد پیوست.

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه فنرباغچه، این بازیکن امروز وارد استانبول خواهد شد تا انتقال خود به فنبرباغچه را تکمیل کند. این بازیکن 31 سال هلندی، در فصل قبل در 29 بازی برای شیاطین سرخ، 10 گل به ثمر رساند. وی سابقه بازی در تیم های آرسنال و فاینورد را نیز دارد و در 98 بازی ملی برای هلند، 49 گل به ثمر رسانده است.

Alireza Veysahwazi بازدید : 28 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
باشگاه دورتموند تایید کرد که چیرو ایموبیله راهی سویا شده است.

به گزارش وب سایت باشگاه دورتموند، چیرو ایموبیله برای یک سال به طور قرضی راهی سویا شده است. 

این مهاجم ایتالیایی که سال گذشته تنها 10 گل در پیراهن دورتموند به ثمر رساند، برای پشت سر گذاشتن آزمایش پزشکی راهی اسپانیا شده است. همچنین سویا می تواند در پایان فصل بعد در ازای مبلغ 12 تا 15 میلیون یورو، او را بخرد.

Alireza Veysahwazi بازدید : 35 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)
پس از 25 سال کاسیاس از رئال مادرید جدا شد.

پس از کش و قوس های فراوان دقایقی پیش اکانت رسمی رئال مادرید در توئیتر پیوستن ایکر کاسیاس به تیم پورتو پرتغال را تایید کرد.

منظر اخبار تکمیلی باشید ...

Alireza Veysahwazi بازدید : 44 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)
در بازی های جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 در پرتغال، ملی پوشان ایرانی امروز در یک بازی فوق العاده توانستند با نتیجه 6 بر 5حریف خود اسپانیا را شکست داده و یک پیروزی بسیار حساس بدست آورند.
گزارش بازی

ابتدای این بازی بسیار طوفانی آغاز شد و در همان سه دقیقه اول، سه گل به ثمر رسید. ابتدا اسپانیا توسط آنتونیو جلو افتاد ولی ایران با ضربه بلوک باشی آن را جبران کرد. سپسنوبت به نیکو رسید تا گل زنی کند. البته گل او کاملا خطای هند به نظر می رسید. چند دقیقه بعد و در دقیقه 5، ایران توانست روی ضربه عالی از مسیگر، کار را به تساوی بکشاند. البته پس از این گل، داوری کاملا به نفع اسپانیا عمل کرد و به این تیم خطاهای زیادی تقدیم کرد. در ابتدای نیمه دوم، کیانی، بازیکن ایران با کارت زرد دوم داور روبرو و اخراج شد. بعد از آن، اسپانیا بازی را 4-2 کرد اما بازیکنان خوب ایران با جبران دو گل، کار را به تساوی 4-4 کشاندند. سپس اسپانیا باز هم با یک خطا که هدیه داور به آن ها بود، در بازی جلو افتادند. اما در دقایق پایانی بازی، ایران گل خورده را جبران کرد و در واپسین ثانیه ها، کار را 6-5 کرد و در ادامه، دروازبان ایران، بهزاد پور، با دو سیو فوق العاده در آخرین ثانیه ها باعث شد تا در اولین بازی خود در یک بازی زیبا بتواند یک پیروزی بسیار شیرین بدست آورد. 

آمار این بازی

 
Alireza Veysahwazi بازدید : 33 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
دیگر باید دروازه بان شماره 1 رئال را بازیکن پورتو دانست.

به گزارش رسانه های شهر مادرید از جمله مارکا و Cope و طبق شنیده های اطراف باشگاه رئال مادرید، ایکر کاسیاس کاپیتان شماره 1 رئال مادرید پس از 16 سال حضور در تیم اصلی رئال مادرید از این تیم جدا خواهد شد و به پورتو خواهد پیوست.

به گفته این منابع دو باشگاه و بازیکن به توافق رسیده اند و خبر رسمی این انتقال تا چند ساعت آینده به صورت رسمی اعلام می شود و روز جمعه نیز مراسم خداحافظی کاسیاس با هواداران برگزار می شود.

Alireza Veysahwazi بازدید : 27 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (1)
بنا به گزارش ها، دو تیم رئال مادرید و منچستر یونایتد برای انتقال داوید ده خیا با مبلغ 28.6 میلیون پوند به توافق رسیده اند و این معامله قریب الوقوع است.

بنا به گزارش El Confidencial، این دروازه بان اسپانیایی قراردادی 6 ساله با لوس بلانکوس امضاء خواهد کرد که ارزش 21.3 میلیون پوندی خواهد داشت. این گزارش مدعی شده است که ده خیا از قبل پیشنهاد رئال مادرید را پذیرفته بود و برای نهایی کردن انتقال منتظر چراغ سبز شیاطین سرخ بود.

گزارش تکمیلی تا لحظاتی دیگر...

Alireza Veysahwazi بازدید : 37 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
دوران حضور مدافع جوان اسپانیایی در لیگ برتر به سر آمد.

باشگاه لیورپول خاویر مانکیو را به اتلتیکو مادرید پس فرستاد. مانیکو 21 ساله تابستان گذشته با انتقال قرضی 2 ساله راهی لیورپول شد ولی عملکرد ضعیف او باعث شد مسئولان فنی لیورپول تصمیم بگیرند یک سال زودتر از موعد مقرر او را به باشگاه اصلی خود پس بفرستند. 

Alireza Veysahwazi بازدید : 57 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
ویلیام کالوم، از سوی یوفا برای قضاوت در دیدار سوپرکاپ اروپا میان بارسلونا و سویا در تاریخ 11 آگوست در تفلیس (گرجستان) انتخاب شد.

قهرمان کنونی لالیگا و چمپیونزلیگ در سه دیدار با قضاوت این داور اسکاتلندی به میدان رفته است و هر سه بار زمین را با پیروزی ترک کرده اند. داوران این مسابقه تاکنون برای سویا سوت نزده اند.

کالوم، این داور 36 ساله اهل گلاسکو، از سال 2006 به جمع داوران بین المللی اضافه شده است و در فصل گذشته رقابت های چمپیونزلیگ قضاوت شش دیدار را به عهده داشت. از جمله این دیدار ها می توان به تساوی 0-0 اتلتیکو مادرید مقابل یوونتوس در تورین و پیروزی 3-1 بارسا مقابل آژاکس در آمستردام اشاره کرد.

در دیدار سوپرکاپ اروپا، فرانسیس کانر (اسکاتلند)، دیمین مک‌گریت (ایرلند) و گراهام چمبرز (اسکاتلند) به عنوان داور چهارم او را یاری خواهند کرد.

Alireza Veysahwazi بازدید : 29 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
بنا به گزارش رسانه های ترکیه ای، بارسلونا در حال بررسی احتمال واگذاری خرید جدید خود آردا توران به سوپرلیگ ترکیه است تا این بازیکن به مدت 6 ماه در تیم گالاتاسارای توپ بزند.

به گزارش AS، قهرمان چمپیونزلیگ مشتاق است تا خرید جدید خود تا نیم فصل رقابت ها آمادگی خود برای حضور در ترکیب اصلی را حفظ کند و بازگشت به گالاتاسارای، می تواند راه حل ایده آلی باشد. به دلیل محرومیت از جانب فیفا، بارسا می تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما نمی تواند تا 1 ژانویه 2016 از آنها در دیدار های رسمی استفاده کند.

توران اهل استانبول است و گالاتاسارای باشگاهی است که او از کودکی طرفدار آنهاست و اولین باشگاهی است که با وی قرارداد حرفه ای امضاء کرده است. آردا قبل از اینکه در سال 2011 به اتلتیکو مادرید ملحق شود، 6 سال پیراهن 'جیم بوم' را به تن می کرد.

نه بارسا و نه تیم ترکیه ای در مورد این احتمال اظهار نظری نکرده اند و تا زمان انتخابات ریاست باشگاه در تاریخ 18 جولای هیچ تصمیم قطعی در مورد قرض دادن آردا توران نمی توان گرفت.

Alireza Veysahwazi بازدید : 33 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
باشگاه اتلتیکومادرید لحظاتی قبل رسما انتقال لوسیانو ویتو، مهاجم ویارئال به این تیم را اعلام کرد.

مهاجم آرژانتینی امروز انتقال خود به اتلتیکو را تکمیل کرد و به گفته سایت رسمی باشگاه اتلتیکو، از چهارشنبه با این تیم به تمرین خواهد پرداخت. گفتنی است که دو تیم به توافق رسیده اند و فقط کاغذبازی های معمول برای این انتقال باقی مانده است که در روز چهارشنبه تکمیل خواهد شد.

شایان ذکر است که ویتو در فصل گذشته در ویارئال 20 گل به ثمر رساند که شامل 12 گل در لیگ و 8 گل در لیگ اروپا بود. 

Alireza Veysahwazi بازدید : 32 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (2)
مهاجم باشگاه ساسولو به صورت رسمی به تیم یوونتوس پیوست.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس، سیمونه زازا، مهاجم 24 ساله باشگاه ساسولو پس از درخشش در این تیم با قراردادی 5 ساله به جمع قهرمان سری آ پیوست. انتقال زازا به یوونتوس 18 میلیون یورو اعلام شده است.

مهاجم ملی پوش ایتالیایی در فصل گذشته در 31 مسابقه برای ساسولو به میدان رفت که موفق به زدن 12 گل شد.

Alireza Veysahwazi بازدید : 42 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
فوق ستاره دنیای فوتبال باز هم در یک فینال دیگر جنجال‌ساز شد.

لیونل مسی، فوق‌ستاره فوتبال آرژانتین، عنوان بهترین بازیکن چهل و چهارمین دوره کوپاآمه‌ریکا را نپذیرفت!

قرار بود عنوان باارزش‌ترین بازیکن رقابت‌ها به او تعلق بگیرد اما لیونل با رد این جایزه قبل از مراسم اهدای جام به انداختن سلفی با کودک شیلیایی مشغول شد و مسئولان برگزاری رقابت‌ها هم ترجیح دادند به جای انتخاب شخص دیگری به جای مسی، برای اولین بار از زمان اهدای جایزه بهترین بازیکن جام از سال 1978، این عنوان را از فهرست جام حذف کنند.

برنده دوره قبلی این جایزه، لوئیس سوارس اروگوئه‌ای بود و حالا باید دید آیا مسی که به خاطر امتناع از دریافت جایزه بهترین باریکن بازی تیمش با پاراگوئه در مرحله گروهی دوره اخیر کوپاآمه‌ریکا موجب جریمه نقدی تیمش شد، چه توجیهی برای اقدامش دارد.

بهترین گلزن تاریخ لالیگا هر چند در 4 بازی از 6 بازی تیمش در کوپاآمه‌ریکا بهترین بازیکن زمین نام گرفت اما انگار به اینکه برترین بازیکن جام چهل و چهارم بود، اعتقادی نداشت و به همین دلیل برخلاف جام‌جهانی 2014، عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها را نپذیرفت.

Alireza Veysahwazi بازدید : 25 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
پیوستن آردا توران به بارسلونا قطعی شد.

در حالی که از نزدیک به 10 روز پیش رسانه های اسپانیایی خبر توافق تیم فوتبال بارسلونا با آردا توران ستاره ترکیه ای و 28 ساله اتلتیکو مادرید را منتشر کرده بودند، حال لحظاتی پیش باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از جذب این هافبک تهاجمی شاگردان سیمونه  خبر داد.

بر اساس این گزارش خبری آردا قراردادی 5 ساله با بارسلونا امضا کرده و هزینه این انتقال 34 میلیون یورو اعلام شده و این رقم می تواند با 7 میلیون یورو پاداش ها در صورت قهرمانی و ... به 41 میلیون یورو نیز برسد.

همچنین بارسلونا می تواند تا 20 جولای ( پس از مشخص شدن ریاست جدید باشگاه)  نسبت به واگذاری مجدد توران به اتلتیکو  و برگشت 30.1 میلیون یورو از مبلغ هزینه خود اقدام کند.

 انریکه میخواهد توران از ابتدای تمرینات و پیش فصل بارسا حضور داشته باشد.

Alireza Veysahwazi بازدید : 47 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
باشگاه یوونتوس ایتالیا لحظاتی قبل جدایی آندره‌آ پیرلو را از این تیم رسماً تأیید کرد.

در حالی که از پایان فصل گذشته تاکنون شایعات بسیاری در خصوص جدایی پیرلو به گوش می رسید، باشگاه یوونتوس امروز رسماً این خبر را تأیید کرد.

بیانیه ای که باشگاه یوونتوس در این رابطه منتشر کرده است:

"آندره‌آ پیرلو پس از پیوستن به تیم نیویورک سیتی در MLS رسماً به چهار سال حضور جادویی اش در تیم یوونتوس پایان داد. این هافبک باتجربه از ابتدا تا پایان این چرخه ی پیشرفت که یوونتوس را به صدر فوتبال ایتالیا و اروپا بازگرداند نقشی اساسی ایفا کرد.  پیرلو یک شخصیت آرام و با جذبه دارد، کار با توپ او غیرقابل انتظار است و پاس های او در زمین هر تیمی را به زانو در می آورد، افتخار بزرگی بود که این چهار فصل فوق العاده را با تو تجربه کردیم و تمام اعضای باشگاه یوونتوس برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند.

بابت همه چیز ممنونیم، استاد. موفق باشی. "

Alireza Veysahwazi بازدید : 37 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

ستاره سابق فوتبال برزیل هدایت یک تیم در لیگ هند را بدست گرفت.

باشگاه دهلی دینامو اعلام کرد که در فصل جدید سوپر لیگ هند روبرتو کارلوس ستاره سابق فوتبال برزیل روی نیمکت این تیم خواهد نشست. کارلوس 42 ساله قبل از این در تیم سیواس اسپور ترکیه مربیگری کرده بود و قبل از آن هم در کادر مربیان باشگاه آنژی ماهاچ کالا روسیه حضور داشت.

Alireza Veysahwazi بازدید : 29 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

مدافع جوان بارسلونا در انتهای فصل گذشته نتوانست برای تیمش به میدان بورد و هیمن موضوع باعث شده است تا وی فکر جدایی را در سر داشته باشد اما او در حال حاضر می خواهد برای کسب جایگاهی در ترکیب مبارزه کند.

 

مارک بارترا مدافع بارسلونا می گوید، پیشنهادات را برای حضور در بارسلونا رد کرده است و در تیم لوئیس انریکه باقی خواهد ماند.

این مدافع جوان که محصول آکادمی بارسلونا است فصل گذشته جایگزنی برای خاویر ماسکرانو، جرارد پیکه و جرمی متئو در قلب خط دفاعی بارسلونا بود.

با این حال بارترا مشتاق است برای تصاحب جایگاهی بهتر در باشگاه بارسلونا بماند. او اعتماد به نفس بالایی دارد و همیشه به عنوان یک بازیکن با نظم از سوی سرمربی این تیم شناخته می شود.

این بازیکن 24 ساله در همین خصوص گفت: "پایان فصل برای من بسیار سخت بود، چرا که مبارزه برای حضور در ترکیب اصلی سخت تر بود و من همیشه دوست دارم فوتبال بازی کنم."

"من در خصوص ماندن و یا رفتن از بارسا فکر کردم و به این تصمیم رسیدم که در بارسلونا بمانم. من آینده خودم را در نظر گرفتم و من با یک سرمربی بزرگ به نام انریکه کار خواهم کرد."

"هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ بازی کند و من می دانم که این در بارسلونا آسان نخواهد بود. من از حضور در بارسا لذت می برم و هنوز دست آورد های زیادی هست که باید به آنها برسم."

Alireza Veysahwazi بازدید : 40 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

تیم ملی شیلی با پیروزی 4-1 مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی، برای اولین بار قهرمان کوپا آمریکا شدند.

آرژانتینی ها که امیدوار بودند ناکامی در فینال جام جهانی 2014 را در کوپا ‏آمریکا جبران کنند، این باردر ضربات پنالتی مغلوب شیلی میزبان شدند تا یک بار دیگر از رسیدن به جام ‏بازبمانند.‏
دو تیم در نیمه اول نمایش متعادلی داشتند و هر یک موقعیت هایی هم برای گلزنی به دست آوردند اما ‏نتوانستند از آن استفاده کنند تا این نیمه بدون گل به پایان برسد. ‏


نیمه دوم را شیلی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، می توانستند به گل برسند اما بی دقتی بازیکنان ‏این تیم در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد. در ادامه بازی متعادل تر شد و آرژانتینی ها ‏هم موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی به وقت ‏اضافی کشیده شد.‏
در وقت های اضافی دو تیم نمایش محتاطانه تری ارائه دادند و علی رغم موقعیت های نصفه و نیمه ای که ‏ایجاد کردند، در نهایت نتوانستند به گل برسند و به این ترتیب، سرنوشت بازی در ضربات پنالتی مشخص ‏شد.‏


در ضربات پنالتی ماتیاس فرناندز، ویدال، آرانگیس و الکسیس سانچز برای شیلی گلزنی کردند اما از سه ‏ضربه آرژانتین، تنها مسی موفق به باز کردن دروازه کلودیو براوو شد و ضربات گونزالو هیگواین و اور ‏بانگا از دست رفت تا آلبی سلسته یک بار دیگر از رسیدن به جام بازبماند.‏

Alireza Veysahwazi بازدید : 40 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (1)

آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا، پائول پوگبا و آردا توران را مورد تحسین قرار داد و از آنها برای حضور در بارسا استقبال کرد. 

انتظار می رود آردا توران هافبک ترکبار اتلتیکو مادرید پس از تایید هیت مدیره بارسلونا به این تیم بپیوندد، این در حالی است که جوزپ ماریا بارتمئو و خوان لاپورتا نامزدهای انتخابات ریاست بارسلونا تمایل خود را برای جذب پائول پوگبا ستاره یوونتوس نشان داده اند.

آندرس اینیستا 31 سال در گفتگو با خبرنگاران گفت: "این که لوئیس انریکه در بارسا مانده است بسیار مهم است. او نتایج بسیار خوب و عالی کسب کرده است."

"ما باید انگیزه کافی برای حذف این عناوین داشته باشیم. من احساس خوبی دارم و امیدوارم که همه چیز به مانند فصل گذشته همچنان ادامه داشته باشد."

وی در خصوص آردا توران نیز عنوان کرد: "توران یک بازیکن بزرگ و با استعدادی است. کیفیت بازی او بالا است و دیدن بازی او جذاب است. هر چیزی که باعث بهبود تیم شود مهم است و من از حضور او در بارسا استقبال می کنم."

"او در مقایسه با ژاوی بازیکن متفاوتی است. توران بازیکن خط میانی است و از بازی درک خوبی دارد."

 

این کایپتان با تجربه، در خصوص پائول پوگبا ستاره جوان یوونتوس گفت: "پوگبا بازیکنی است که تمام تیم های بزرگ در پی او هستند. او هنوز جوان، با استعداد و سطح بالایی است. از اینکه او به نیوکمپ بیاید خوشحالم می شوم."

Alireza Veysahwazi بازدید : 45 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آردا توران، ستاره ترک تبار باشگاه اتلتیکو مادرید به گزارش ها در مورد انتقال قریب الوقوع وی به بارسلونا واکنش نشان داد.

هافبک ترکیه ای می گوید که اطلاعات منتشر شده در چند روز اخیر اشتباه بوده است. آردا عصر امروز در توییتر رسمی خود نوشت:

 

صحبت های زیادی در مورد من شده است اما اطلاعاتی که منتشر شده اشتباه بوده است. من در حال سپری کردن تعطیلات هستم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 1,526
  • بازدید کلی : 11,049