loading...
گل ها | Goooals
Alireza Veysahwazi بازدید : 29 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (1)
ستاره ترک تبار در اولین مصاحبه اش در مورد تیم جدیدش صحبت کرده است.

به گزارش گل بین الملل، آردا توران که به تازگی به صورت رسمی به عضویت بارسلونا در آمد در جدیدتر ین مصاحبه اش با Mundo Deportivo صحبت های جالبی راجع به باشگاه جدیدش کرده است:

برای من باورنکردنی است چون همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته ام. در دوران بازی ام همیشه لحظات سختی برابر بازیکنان همچون مسی و سوارز و نیمار و اینیستا داشته ام اما حالا این افتخار را دارم تا در کنار آن ها بازی کنم. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است و اینیستا نیز الگوی من می باشد. زمانی که من از علاقه بارسا به خودم مطلع شدم تا دیروز که انتقال رسمی شد نتوانستم بخوابم. در تعطیلات بودم ولی هر روز با ایجنتم تماس می گرفتم و از روند انتقالم به بارسا می پرسیدم. انریکه هم روز گذشته به من خوشامد گفت و این موضوع من را بسیار خوشحال کرد.

البته شایان ذکر است در قرارداد این بازیکن آمده است اگر رئیس جدید باشگاه بارسلونا که در 18 جولای انتخاب بشود، تا 2 روز بعد می تواند با دادن 10 درصد خسارت این بازیکن را به مادرید برگرداند. در همین رابطه نیز توران می گوید:

من برای همه کاندیداها احترام قائلم و من به تنها چیزی که فکر می کنم این است که من این تیم را می خواهم و اگر آن ها هم بخواهند چیزی دیگری برای گفتن نمی ماند. 

طبق برنامه توران روز جمعه درورزشگاه نیوکمپ معارفه خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تاپس مووی در تاریخ 1394/04/19 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز لطفا ما رو لینک کنید
به اسم
دانلود فیلم و سریال
http://topsmovie.ir/
در صورت لینک ما رو هم خبر کنید تا شما رو لینک کنیم
با تشکر
ایدی یاهو
web.2020


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,498
  • بازدید کلی : 11,021